1. خودت رو از لحاظ چهره و ظاهر توصیف کن.

یه دختر لاغر با دست و پا های کشیده(یه مدت بهم بابا لنگ دراز میگفتنTT) پوست سبزه با مو های تقریبا بلند خرمایی. چشمای بسی درشته قهوه ای تیره با ابرو های کمونی(دو عضوی از صورتم که میشه بهشون گفت قشنگ:} ) صورت یکم زاویه دار با گونه های برجسته که موقع خنده برجسته ترم میشن.

بینی کوچیک ولی تو آفساید/: لبای صورتی کوچیک که یکم غنچه ای می باشن(دو عضوی از بدنم که هرگز نمیشه بهشون گفت قشنگ:} ) یه دندون اضافی بالای دندون نیش:)))) (ما بهش میگیم دندون خوناشامی)

و اینکه یه عالمه روی دست و صورتم مثل مافیا های یاکوزایی جای زخم دارم/= همین امروزم ارتا همچین چنگی به دستم زد که فکر نکنم جاش تا یه هفته خوب بشه-_____-

با اینکه خیلی ها بهم گفتن که نیاز به عمل های زیبایی زیادی دارم اما من خودم و همینطور که هستم دوست دارم و از دیدم خودم تو آینه لذت میبرم^^ *سقف ترک میخورد*

 

2. تا حالا کسی رو توی بیان آنفالو یا پستی رو دیس لایک کردی؟ 

دیس لایک آره. یادمم نمیاد برای چی و کی بود. ولی میدونم که الکی نکردم.

تا حالا کسی هم آنفالو نکردم چون کسایی رو که دنبال میکنم بسی میدوستم:>

 

3. معنی اسمت چیه؟ 

نازنین به معنی معشوق و دلبر، دوست داشتنی، ظریف و ناز کننده( /: ) ست. به اینگلیسی هم اگه بخوایم ترجمش کنیم میشه Lover. البته یه جورایی Baby هم میشه ولی خب لاور خیلی بهش نزدیک تره.

ولی خدایی کلا اسمم به خودم زیاد نمیخوره و ننه بابام برای این روم گذاشتن که شبیه اسم خواهربزرگم "یاسمین" باشه. کلا ما بچه وسطیا خیلی بدبختیم=" با این همه ولی شدیییدا به اسمم عشق میورزم چون واقعا قشنگه و چیزه...ایولا داره:) 

ناستاکا هم خبببب...:)

اون اوایل فقط اسم یکی از شخصیت هام بود که کم کم روی من افتاد؛

و در واقع هیچ معنی خاصی نداره و تازه اشتباه هم هست و فقط به خاطر یه جریان خییییلییی مسخره به وجود اومده. البته زیاد هم بد نیست چون خیلی به شخصیت خیالیم میخوره:}

همون قدر اشتباه!

 

4. از بین مزه ها کدومی؟ ( تند یا شیرین یا تلخ یا ترش )

تند*-*

 

5. اغلب به خاطر چی وب های دیگه رو دنبال میکنی؟

چون دوستای عزیز تر از جانم هستن و مطالبی که میذارن فوق العادست:)

و اینکه خوندن وبلاگ رو کلا دوست دارم.

 

6. چند تا از عادت های روزانه ات که پیش پا افتاده ان رو بگو .

ناخن جویدن/: یعنی به عمرم ناخن های من بلند شدن و نچشیدن:| استرسی نیستم ولی نمیدونم چرا تا به خودم میام میبینم نصف ناخونام نیستن-____- مخصوصا اگه سر انیمه ای، سریال کره ای چیزی باشم. 

کندن پوستای اضافی کنار ناخونم:" شده حتی پوستم و کامل بکنم و به گوشتم برسم این کار و میکنم. واسه همین همیشه کنار ناخونام زخم و زیلین.

جویدن پوست لپ یا لبم-____- 

تکون دادن پام/:

فکر کنم بشه آهنگ گوش کردنم تو این لیست اورد. نه؟TT

 

7. اگه معلم یا استاد می شدی ، کدوم درس رو برای تدریس انتخاب می کردی و معلمش می شدی؟ چرا؟

نقاشی:) اونم به بچه های کوچیک.

یادمه تابستون پارسال میرفتم کانون، کلاسای سیاه قلمه دوستم سارا(ببینید چقدر خفنه تو کانون معلمش کردن، کاراشو بذارم براتون؟) البته من میرفتم که پیش سارا باشم ولی تو یاد دادن نقاشی به بچه ها کمکش میکردم و واقعا هم بهم خوش میگذشت:)))

 

8. چه رنگی روحت رو توصیف میکنه ؟

معلوم نیست؟:)

آبی و زرد، اون وسطم یکم خاکستری.

 

9. چه چیز هایی توی بیان خوشحال و ناراحتت کرده؟

تک تک نظراتی که برام میذارید و ستاره هایی که نویسنده هاشون و بسی دوست میدارم:)))

ناراحت...خبببب،

فکر میکنم نادیده گرفتنم باشه، یا نه؟!

 

10. فرزند کدوم بخش از طبیعت هستی؟

باد:»

 

11. دوست داری چه چیز ( ویژگی ظاهری یا باطنی ) از اعضای بی تی اس رو مال خودت کنی؟ 

رقصشونT---T *وی در رقصیدن بسییی افتضاح است*

 

12. چه کتاب یا فیلمی روی زندگیت خیلی تاثیر گذاشت؟

من خیلی کتاب ها خوندم و فیلم ها دیدم؛ و تک تکشون این آدمی رو ساختن که الان میبینید:)))

ولی اگه بخوام یکیشون و انتخاب کنم میگم که کتاب کیمیاگر و فیلم Begin Again.

 

13.چجوری با بیان آشنا شدی؟

اولین بار با وب سحری با بیان آشنا شدم و بعد ترکیدن میهن بلاگ دیدم که همه دارن کوچ میکنن سمت بیان و از خوبیاش میگن؛ واسه همین منم بار و بندیلم و بستم و اینجا پهن کردن:)))

 

14. دوست داری کجا قرار بزاری؟ ( قرار دوستانه یا عاشقانه هرکدومو که گفتین )

دوستانه و عاشقانه فرقی نمیکنه؛ دوست دارم جایی برم که پر از درخت و گل و... کلا گل و گیاه باشه و بس:)))

البته اگه به من باشه برام فرقی زیاد نمیکنه چون بیشتر به دیدن اون فرد اهمیت میدم تا مکانش.

 

15. یه چیزی که خیلی توی دلت مونده رو بگو .

چیز خاصی نیست فعلا:>

 

16. شکلک مورد علاقه ات چیه؟ ( میتونه ایموجی یا شکلکی ساختگی توسط خودتون باشه )

*-*

XD

/:

:}

:>

TT

:"

زیادن کلا:| عه اینم ":|" هست/:

 

17. نرم افزار هایی که بیشتر از همه ازشون استفاده میکنین؟

اندروید یا ویندوز؟ هر دو؟

اگ هر دو باید بگم،

گوگل کروم، تلگرام، واتساپ، لغت نامه، یوتیوب، فیلتر شکن-___-، پینترست، ویژوال استدیو، mmd و...

کلا من با تبلت و کامپیوتر کارم زیاده واسه همین اگ بخوام همشو بگم تا فردا طول میکشه:||

 

18. کار یا کارهایی که ازشون متنفرین؟

1- شاخ بودن یا شاخ بازی/: مثلا فینگلیش تایپ کردن، اشباه نوشتن و پی پی کردن به کلمات فارسی ای مثل سلام/:

2- دو رویی.

3- با خوندن یه چس کتاب زرت و پرت کردن:|

4- ظرف شستن-____-

5- قضاوت و مسخره کردن دیگران به خاطر علایقشون.

خیلی زیادن خدایی، یادم نمیاد-____- فعلا اینا رو داشته باشید:»

 

19. حست نسبت به عید و سال جدید چیه؟

نه خوب نه بد؛ تنها ذوقم به خاطر اینه که قرن و تموم میکنیم و میریم توی یه قرن دیگه:))) خیلی خفنه خدایی نه؟ البته ما هنوز ذهنمون تو هزار و سیصد مونده واسه همین هر وقت میخوایم سال جدید و بگیم میگیم سال هزار و سیصد و چهارصدXDDD 

خدایی ولی از ته قلبم، امیدوارم که سال جدید خیلی بهتر از امسال باشه:)

 

20. علت زندگی کردنت چیه؟

خوب زندگی کردن:)