1. اولین انیمه ای که دیدین چی بود؟

اولینه اولین انیمه رو اگه بخوایم بگیم بابا لنگ دراز و آنه شرلی بوده، بعدشم قلعه متحرک هاول و آواتار که من اون موقع هیچ کدوم از اینا رو با اسم انیمه یاد نمیکردم. اصلا نمیدونستم انیمه چی چیه/:

اما بعد اینکه با انیمه آشنا شدم شیرایوکی با موی قرمز و دیدم. این انیمه خاطرات خیلی خوبی رو برام رقم زد و میشه گفت که عاشقش شدم:) همچینم عالی نبودا اما خیلی چیزا رو به من یاد داد و بهم اینکه انیمه ها چطورن و کاملا فهموند.

البته اینم بگما که شاید به خاطر این انیمه بوده که من رفتم تو نخ رومنس. ممکنه مثلا اگه یه چیز خفن تر و میدیدم اینگونه نمیشد"-"

 

2. اولین کراش انیمه ای تون رو بگین؟

پرنس ایزانا تو شیرایوکی:} آه خدایا، این بشر خیلییی کراشه. از صداش بگیر تا هوش و ذکاوتشTT البته شاید برای شما رو مخ بزنه یکمی چون نقشای اصلی رو یکمی می آزرد ولی همون آزار هاشم با دلیل بودن بچم:>

راستی صداش هم صدای فئودور تو سگ های ولگرد بانگوعه. اصلا وقتی صداشو شنیدم در جا فهمیدم که مال پرنس ایزاناست. خودتون بگوشید میفهمید چراTT

 

3. انیمه ای هست که دوستش داشته باشین ولی امتیاز پایینی داشته باشه؟

نه زیاد چون من کلا به خاطر وسواسی که تو انیمه دیدن دارم از دیدن انیمه هایی با امتیاز زیر هشت خودداری میکنم، اما خب یه سریا هم بودن که خیلی ازشون تعریف شنیدم و داستانشون مورد پسندم واقع شده واسه همین تن به دیدنشون دادم.

یکیش گیلتی کرونه که به نظرم حقش این امتیاز نیست چون خیلییی خفن بود. اصلا چرا باید به این انیمه همچین امتیازی بدن ها؟/: برم براشون؟

یکی دیگه هم Ghost Hunt هستش که به خاطر خلاصش دیدم. البته به نظرم امتیازش نسبت به خود انیمه و انیمه های خفن دیگه خیلی مناسبشه اما خب من به خاطر فضای ترسناکش میدوستمش:) 

 

4. تصمیم دارین امسال چه انیمه هایی رو تماشا کنین؟

مثل همیشه هر انیمه ای که تو لیست بلند بالام هست:) اما فعلا الویتام جوجیتسو کایزن و سایکو پس میباشند.

 

5. آزار دهنده ترین شخصیت انیمه ای که می شناسین کیه؟

آزار دهندهههه...خبببب... یه مدت دازای رو مخم بود چون من از شخصیتایی که خیل عقل کل و همه چی تمومن و تو عمرشون هیچ وقت اشتباه نمیکنن خوشم نمیاد. اما خب بعدا فهمیدم اینطوری نیستش بچم:>

 

6. انیمه ی مورد علاقه تون کدومه؟

مثل آهنگ و سریال و فیلم کلا من انیمه مورد علاقه ندارم. اما انیمه Lovely Complex رو هر وقت نگاه میکنم بازم خنده رو لبم میاره و حتی اگه تو بد ترین شرایطم باشم حالم و خوب میکنه. واسه همینه که خیلی دوسش دارم:)

 

7. کدوم انیمه رو هیچ وقت نمی خواین تماشا کنین؟

انیمه هایی که هزار تا قسمت دارن/: چه خبرتونه بابا؟ یکم نفس بکشید-____-

و دیگه انیمه های رومنسی که یه دختر گوگول مگولیه با هزار تا پسر خفن مفن-_____- خدایی اینکه ببینیم تهش به کدوم میرسه چیش جذابه؟

 

8. یه انیمه نام ببرید که شدیدا با احساساتتون بازی کرد؟

وایولت اوارگاردن با دروغ تو در آپریلTT نیاز نیست بگم چرا، خودتون در جریانید دیگه نه؟

 

9. شخصیت انیمه ای زن مورد علاقه تون کیه؟

اممم، نمیدونم/: همه زنای انیمه ای. بیشتر مد نظرمم رو اوناییه که خیلی قوی و خودکفان.

 

10. شخصیت انیمه ای مرد مورد علاقه تون کیه؟

به قول زینبی کل شخصیتای مذکر توی بانگوD=

 

11. غم انگیز ترین صحنه ی مرگ توی کدوم انیمه اتفاق افتاد؟

تو گیلتی کرون اون جایی که اون مرد:|||| *وی سعی در اسپویل نکردن دارد* قسمت پونزده شونزده بود فک کنم. خیلی خورد تو پرم اصلاTT

توی دروغ تو در آپریلم، با اینکه همون اول که میخواستم ببینمش این موضوع و میدونستم ولی با این حال وقتی که مرد اصلا اشکم و در اورد TT

تو بانگو هم فصل دوم قسمت چهار دقیقه 21:""" البته اگه اون اتفاق نمیفتاد دازای بچه خوبی نمیشدTT

کلا من برای مرگ هر شخصیت مثبت، حتی بعضی اوقات منفی هم اشکم در میاد:"

 

12. کدوم انیمه بهترین صحنه های مبارزه ای رو داره؟

منی که اتک و ندیدم صد در صد میگم اتک. ولی خب تو قسمت دوازده فصل یک توکیو غول با اون آخراش حاللل کردم*----* اصلا یه چیزی میگم یه چیزی میشنوید="

 

13. یه نقل قول از انیمه ی مورد علاقه تون بگین؟

 

"ترشی لیته ها هم میتونن خرچنگ بشن"

ریسا از Lovely Complex.

با اینکه یه جمله احساسیه اما گند زدن بهشXD برای همینه که عاشق این انیمه امXD

 

"دست از ترحم برای خودت بردار"

دازای از سگ های ولگرد بانگو.

 

14. کدوم انیمه بهترین موسیقی رو داشت؟

همه انیمه هایی که دیدم آهنگاشون بسی خفن بوده مخصوصا گیلتی کرون(آه لعنتیTT) اما اوپنینگ اول عروس جادوگر یه چیز دیگست:)))

اونقدر که گوشش دادم و خوندمش دیگه حتی خواهر کوچیکمم حفظش کردهXD

 

16. دوست دارین با کدوم شخصیت انیمه ای برین خرید؟

هر کدوم که سلیقش خوب باشهD:

 

17. شخصیتی هست که دوست داشته باشی بکشیش؟

البته^^

ماین از ظهور قهرمان سپر. کسی هم هست که نخواد سر این موجود رو از جا بکنه؟^^

میدونید شخصیتای منفی کمی هستن که من ازشون بدم بیاد چون بیشترشون به خاطر کارایی که میکنن دلیل دارن و کلا از اول آدمای شروری نبودن و دنیا اینجوریشون کرده. اما این بشر و هر کاری میکنم نمیتونم دلیل کاراشو بفهمم و درک کنم:| لامصب مثل شخصیتای منفی تو سریالای آبکی ترکی میمونه/:

 

18. انیمه ای هست که هنوز نیومده و خیلی منتظرشین؟

من به خاطر اینکه این لیست شومم تموم شدنی نیست نمیتونم به انیمه هایی که قراره بیان فکر کنم چه برسه منتظرشون بمونم:")

اما خب منتظر ادامه خیلی از انیمه هایی که دیدمشون هستم.

مثل شیطان کش، بانگو و...

 

راستی،

جدا از بحث یه ویدیویی دیدم از عروس جادوگر که انگاری قراره براش فصل دو بیاد. خواهشا هر کی اطلاع داره بگه واقعا اینطوریه یا نه؟TT

 

19. شخصیتی هست که دوست داشته باشین بیارینش خونه تون؟

کوریاما میرای از فراتر از محدودیت*--* خیلییی کیوته:"

 

 

اینم از اینD:

همه این چالش و تا ته نوشتم ولی از صبح تا حالا یه درسم تموم نکردم-_____- کلا درس و امروز به خاطر مبارکی تولد خواهر بزرگم تعطیل نمودم^^ *مثل چی دروغ میگوید*

الانم باید برم آماده شم چون خالم(مامان شهریار و خاله آخریم) به صرف شام و به خاطر تولد یاسمین(چون نوه اول و کلا عزیز دردونه خانوادست-____-) دعوتمون کرده خونشون:>

پس تا درودی دیگر خدافسD=