مرسی از سحر و دینز عزیز بابت دعوتشون به این چالش جذاب^^

من کلا یه عالمه آهنگ دارم که بعد از چند سال هنوز روشون قفلم:) اگه بخوام همشون رو بگم هم دست من خسته میشه هم چشمای شما. پس الان فقط آهنگایی رو که تازگیا روشون قفلی زدم میزارم.

 

1. Sunshine - Jimmie Davis

هر وقت این آهنگه رو گوش میدم یه مرد کابوی خیلی کول تو ذهنم میاد که روی سرش یه کلاه کابوییه و از این چیزا تو دهنش گذاشته و داره با چکمه هایی که از این بیل بیلک تیزا داره، روی خورشید راه میره و این آهنگه رو با گیتارش میخونه. قد بلنده و همش چشماش موقع خوندن بستست. نمیدونم چرا موقع تصور کردنش تصویر ذهنم برفک داره/: مطمئنن به خاطر حالت آهنگشه=)))

طعمی هم که به نظرم داره، مثل آب پرتقال هایی که بعد شنا تو استخر میخوردم:)

 

2. Be Kine - Halsey

یه دختره تقریبا 18 ساله رو تصور میکنم با کک و مک روی پوستش. لباس صورتی ای که تا بالا زانوشه رو با جورابای سفید پوشیده. خیلی خوشحاله. در حالی که مو های قهوه ای روشنش تکون میخورن و روی صورتش میان میخنده و با گل پنج پر صورتیه کمرنگی که تو دستشه بین یه دشت پر از گل بی هدف میدوه.

طعمشم خیلی شیرینه، یه چیزی دو برابر وقتی از قندون مامانم یا مامان بزرگم قند میدزدم و خالی خالی میخورمش و بعدش به فوش کشیده میشمXD

 

3. Show must go on - Queen

تصورم از این آهنگ یه زن با موهای مشکیه که روی یه صخره بلند ایستاده. موهای مشکی رنگشو باد تکون میده و با چشمای مشکی رنگش به دور دست ها خیره شده. سختی های زیادی رو تحمل کرده و تا الان سالم مونده و مصمم میخواد که به این راه دشوارش ادامه بده. 

طعمشششش، آممم، طعم خاصی نداره واسم.

 

4. If I Kiiled someone For you -Alec Benjamin

 این آهنگ من و میبره پیش یه پسر جوون با موهای مشکیه کوتاه که یه سوییشرت خاکستری پوشیده. یه چاقو توی دستای لرزونه خونیشه و با یه لبخند خیلی غمگین نگاهم میکنه.

طعمشم تلخه، اونقدری که صورتم و در هم میکنه.

 

هر کی این پست و میخونه به این چالش دعوته، از جمله:

چوی زینب دمدمی، زی زی گولو بلاسم، مائو چان، آیامه چان، لی نرگس، وهکاو و هیچکس