.

.

.

.

.

​​​خب دوستان، فکر میکنم با خوندن داستان اول پست تا الان موضوع رو فهمیده باشید. بله!

این روزا ملت عزیز و فعالمون توی قرنطینه خیلی بیکار شدن برای همین فعالیتشون و در حرفه گ*ه خوری در درون دفترشون یعنی دستشویی شروع کردن؛

اونم با نوشتن و حرف های بی خود غیر منطقی زدن راجب بقیه توی فضای مجازی.

من واقعا دلیل اینکه تا تقی به توقی خورد هزار تا حرف در میارن و زر مفت میزنن و نمیفهمم. یکی هم نیست بگه آخه آدم حسابی یا شایدم نا حسابی، مگه مجبوری که تو همه چیز اظهار نظر کنی آخه؟! اسلحه که رو سرت نگرفتن. چرا مثل بچه آدم نمیشینی به زندگی مزخرفت و پی پی گونت ادمه بدی؟

نمیفهمم که چرا اینقدر سرتون تو زندگی بقیست، چه آدم عادی، چه بازیگر، چه خواننده، چه...

دلیلش و که هم میپرسیم با اعتماد به نفس میگی که: خب فلانی خواننده، بازیگر و فلانه. زندگی سلبا به ما مربوط نباشه به کی مربوطه؟

شما میگید "بازیگر" و "خواننده" و فکر میکنم هنوز نمیدونید معنی این واژه ها یعنی چی!

پس بزارین روشنتون کنم. خواننده به کسی میگن که متن کس دیگه ای یا خودش رو روی تلفیقی از صدا های گوناگون میخونه، پس تو فقط میتونی راجب ریتم ، صدا و یا متن آهنگ اون خواننده اظهار نظر کنی، نه زندگیش، اونم نظرات مزخرف.

رک و راست میگم که من با همجنسگرایی موافق نیستم، اما بیشتر خواننده ها و بازیگرا و... که دوست دارم همجنسگران. چرا؟ چونکه به من ربطی نداره که واسه ی چی فلان خواننده با یه مرد یا یه زن قرار میزاره! من مسئول زندگی و رفتار خودمم و اونام مسئول زندگی و رفتار خودشون.

فقط یه گاو میتونه بیاد به یه همجنسگرا بگه که تو کثیفی و اینکه حق زندگی کردن نداری. اگه از همجنسگرایی خوشت نمیاد خب خوشت نیاد عامو، کسی چیزی نمیگه به تو. این عقیده توعه و همونجور که تو نمیتونی به طرفدار های همجنسگرا ها بی احترامی ای کنی اونام نمیتونن به تو بی احترامی کنن. پس نیازی نیست که عقیده ها تو به صورت بسی اهانت آمیز بکنی تو چش و چال مردم و دل بقیه رو با حرفات بشکونی. کسایی که تو عمرشون برای آدم بهتری بودن کلی تلاش کردن.

اگه مخالفت یا انتقادی داری، مثل یه آدم، یه انسان، یه موجود بالغ بیانش کن. مطمئن باش اگه به این کارات ادامه بدی، یه روز توی این دنیا یا اون دنیا طوری مجازات میشی و قلبت میشکنه که فکرشم نمیکنی.

دوستان من قصد نصیحت کردن یا زدن حرفای ننه بزرگا رو ندارم، چون خودم آدم کاملی نیستم، فقط میگم که خواهشا بیاید یکم بهتر باشیم. تو زندگی بقیه دخالت نکنیم و باعث از هم پاشیدن زندگیشون نشیم. دل کسی رو با حرفامون نشکنیم. یکم به کارامون فکر کنیم.

این دنیا چه گناهی کرده که باید همچین آدمایی درونش زندگی کنن؟ هوم؟

لطفا این کارای بچگونه و بزاریم کنار، تا شاید،

شااایددددد،

یه روزی زندگی اینجا بهتر بشه و همگی بتونیم یه دنیای رنگی رنگی و شاد داشته باشیم.

مرسی که حرفام و خوندید♡

فعلا...