هشدار ناستاکایی!

دوستان چیزایی که اینجا مینویسم قانون نیستن، اصلا نمیشه رو همچین چیزایی اسم قانون و گذاشت! اینایی که اینجا نوشتم یه جورایی کاراییه که هر آدم سالم انجام میده و اصلا باید انجام بده. چرا نوشتنمشون اگه اینطوره؟ خب همه آدما که سالم نیستن:) تازه بعضیاشونم اصلا نمیشه به عنوان یه آدم اسم برد ازشون:)))

خب،

مرام نامه این وب از این قراره:

• اگه کسی دنبالم کنه و بگه دنبالش کنم با روی باز میپذیرم، اما اگه سر نزد و کامنت نداد از من انتظار سر زدن و کامنت دادن نداشته باشه:) احترام باید متقابل باشه رفیق، کسی به من احترام نذاره منم با بی احترامی باهاش برخورد میکنم!(این گزینه فقط برای اونایین که دنباله، دنبال کننده و بازدید و کامنتن، وگرنه من از هیچکس انتظار ندارم که به خاطر اینکه به وبش سر میزنم به وبم سر بزنه! من این کار و دوست دارم و از خوندن وبلاگاتون و گفتن نظراتم راجب پستاتون بسی لذت میبرم)

• انتقادات رو خیلی زیبا و لطیف بیان کنید و خیلی زیبا و لطیف پاسخ بگیرید^^ به همین سادگی...

•توهین کردن به اعتقادات هر فرد نشانه بی عقلی و بی مغزی شماست. حتی شما دوست عزیز:} مشکلی با علایق و عقیده های بنده داری مثل یه انسان متمدن بازگوش کن.

• از عکسا میتونید کپی کنید و تو وب خودتون استفاده کنید، چون عکسا رو من که درست نکردم. تنها خط قرمز من توی کپی کردن متنا و نقاشیا و عکسایی هست که خودم میگیرمشون.

عاااممم،‌ فعلا تا همینجا به مرام ناممون پایان میدیم. اگه چیز دیگه ای یادم اومد حتما اضافه میکنم:]